ارگان حزب حاكم چین: سیاست های آمریكا در خاورمیانه شكست خورده است
نوشته شده توسط : amatrack

به گزارش ایرنا، روزنامه ' مردم ' با اشاره به استقبال مصری ها از ' هیلاری كلینتون ' با پرتاب كفش و برپا كردن اعتراض های گسترده، نوشت: ناخرسندی ملت ها از سیاست های آمریكا نشانگر شكست راهبردهای واشنگتن در خاورمیانه است.

این روزنامه با اشاره به اینكه آمریكا در خاورمیانه به مخمصه افتاده است، افزود: واشنگتن در خصوص حل مسایل خاورمیانه توفیقی نداشته و نتوانسته است از تشدید خشونت ها جلوگیری كند.

ارگان حزب حاكم چین به سیاست های غلط آمریكا از جمله درقبال ایران اشاره كرده و می نویسد: آمریكا امروز با مشكلات زیادی در همه كشورها و منطقه خاورمیانه روبرو است و تنها راه فرارش این است كه با كشورهایی كه آنها را دشمن خود تصور می كند، از در دوستی وارد شود.

روزنامه مردم در این مطلب از آمریكا خواسته است كه سیاست هایش را در قبال ایران ، سوریه ،مصر و مساله فلسطین تغییر دهد و راه دوستی در پیش گیرد.

این روزنامه دیروز نیز در تحلیلی نوشت كه بیشتر كشورهای آسیایی بخصوص در منطقه آسیای شرقی زیر بار سلطه جویی های آمریكا نمی روند.

روزنامه مردم افزود: بی ثباتی هایی كه نیروهای آمریكایی در منطقه آسیای شرقی ایجاد كرده اند ، مورد پذیرش كشورهای این منطقه نیست.

این روزنامه خاطر نشان كرد كه سفرهای وزیر خارجه آمریكا به كشورهای آسیایی نشان می دهد كه واشنگتن بطور جدی درگیر بحران های نظامی ، سیاسی و اقتصادی است .

آساق ** 275 ** 2100





:: برچسب‌ها: خیابان , فلوریدا , خانواده ,
:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 تير 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: